poniedziałek, 17 listopada 2014

sadząc kwiaty gram w bingo

    Troszkę zmieniam temat, bo z karteczek świątecznych na urodzinową. Moje kwiaty w doniczce jeszcze nie mają konkretnego odbiorcy ale miałam wielką ochotę na takie energetyczne kolory. Z kartki, którą zgłaszam na wyzwania Szuflady (wybrałam zestawienie - kwiat-brąz-sznurek), ArtPiaskownicy i Projektu Wagi Ciężkiej jestem bardzo dumna. Sporo czytam i oglądam, podglądam i próbuję i myślę, że coraz lepiej mi idzie to kartkowanie. Mam taką cichą nadzieję, że nie tylko ja tak uważam ;)
   
Kartka jest doniczką zgodnie z wyzwaniem ArtPiaskownicy
 na kartce 30 zgodnie z wytycznymi PWC
 
 Tu kwiaty i doniczka w brązach
 i sznurek z wyzwania Szuflady

  Oczywiście dla formalności banerki.




16 komentarzy:

  1. Rozkwitasz :) kartkowo..... jednym słowem szalejesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta doniczka Ci wyszła :) Kolorki bardzo energetyczne. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł i wykonanie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wymyśliłaś ... efekt bardzo owocny ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne kwiaty Ci wyszły :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta doniczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo się cieszę, że się podoba

      Usuń
  7. I have read so many posts about the blogger lovers however this
    paragraph is genuinely a good article, keep it up.

    OdpowiedzUsuń
  8. This site was... how do you say it? Relevant!!
    Finally I have found something that helped me. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  9. I am regular reader, how are you everybody? This post posted at this
    site is really nice.

    OdpowiedzUsuń
  10. This blog was... how do you say it? Relevant!!

    Finally I have found something that helped me. Thank you!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)