środa, 12 listopada 2014

urodzinowa babeczka

   Dzisiejsza karteczka miała spełnić wymagania pewnej utalentowanej cukierniczo solenizantki ale i również ekspresowego wyzwania Rapakivi. Pomyślałam, że taki kształt kartki będzie ciekawym rozwiązaniem. W ostatnich dniach znajduję radość w robieniu kartek. Mam już całkiem sporą ilość kartek świątecznych, oczywiście pochwalę się nimi ale póki co kilka prac, które przygotowałam na różne blogowe zabawy.

 
 Baner wyzwaniowy:

 I oczywiście buziaki dla Was ;)






8 komentarzy:

  1. Świetnie "upieczona" babeczka:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no przy Twoim torcie opadła mi szczena ;)

      Usuń
  2. świetna kartka z bardzo profesjonalnym napisem :) czym są przyklejone koraliki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezawodny klej Magic - rewelacyjny bo klei właściwie wszystko i mimo iż początkowo jest biały zmienia się gdy wyschnie w przeźroczysty

      Usuń
  3. pomysłowa babeczka!
    Dziękujemy za udział w Candy Sklepu Hopmart!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)