sobota, 27 grudnia 2014

już po świętach

  Mam nadzieję, że odpoczęłyście w ostatnich dniach. Ja owszem, choć już musiałam wrócić do codziennych, wyczerpujących obowiązków. Same święta upłynęły nam w bardzo radosnej i rodzinnej atmosferze. Gwiazdka rozpieściła mnie prezentami. W tym roku obłowiłam się ogromnymi ilościami papierów i dodatków scrapbokingowych z tego i tego sklepu. Czekam na dłuższy czas wolny by z nich skorzystać, póki co jedynie przeglądam je zachwycając się kolorami i wzorami.
   Tymczasem, korzystając z okazji przedstawiam Wam eleganckie perły. By nie było zbyt patetycznie mają bardzo młodzieżowy kolor. Bransoletki można nosić razem i osobno, w każdym przypadku świetnie się prezentują;) 

 
  Pozdrawiam Was ciepło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)