wtorek, 27 stycznia 2015

wyznanie

    Dzisiejsza kartka powstała jako odpowiedź na wyzwanie w miejscu szczególnym dla mnie, a mianowicie w Craft Szafie, w której to otrzymałam swoje pierwsze wyróżnienie.
   Kartka jest wyznaniem miłości pewnego bardzo nieśmiałego młodzieńca. Miała być delikatna, a równocześnie jasna w przekazie. Do jej wykonania użyłam papierów Magicznej Kartki (do, której początkowo również chciałam zgłosić moją kartkę, jednak w mojej pracy brakło craft papieru - nad czym ubolewam) - Pożegnanie Lata 007 oraz 017. By ciekawie wykończyć brzegi potraktowałam je... pumeksem:) Pierwszy raz użyłam również perełek w płynie i szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że sprawią mi tyle radości. Muszę koniecznie zaopatrzyć się w większą ilość tego specyfiku.
    Nie przedłużając poniżej prezentuję moją dzisiejszą pracę...

   Oczywiście formalnie na koniec baner:




6 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemna karteczka. Nie jestem jednak pewna czy spełnia warunki udziału w wyzwaniu Magicznej Kartki? tzn. nie mogę dopatrzeć się papieru craft. Popraw mnie jeśli się mylę :) i gdzieś jest :) Pozdrawiam i dziękuję za zabawę z MK.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka! Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna praca, ten napis od razu przyciąga uwagę. Niestety, podobnie jak Asia, nie widze papieru kraftowego, a to była jedna z wytycznych naszego wyzwania :( Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz, dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta i elegancka, pełna uroku. Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Craft Szafa :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)