sobota, 17 stycznia 2015

z okazji dnia...

      Z okazji zbliżających się Dnia Babci i Dnia Dziadka, oprócz zdjęcia naszej rodzinki, moim dziadziom przygotowałam karteczki na okoliczność. Są skromne i delikatne ale ciekawe. Postanowiłam wykonać je według podobnego "wzoru", choć jak możecie zobaczyć niżej karteczki bardzo różnią się od siebie.
 


  
    W tych pracach mogłam poszaleć z materiałami, które dostałam pod choinkę od męża i rodziców. Zaopatrzyli mnie w różne papierowo, koronkowo tuszowe przydasie w tym i w tym sklepie. Poza tym muszę się przyznać, że ostatnio sporo drobiazgów(np kwiaty i koniczynki)udało mi się "upolować" na bazarkach na Facebooku. Przyjemnie przystępuje się do tworzenia gdy można przebierać w takiej ilości materiałów.
       
      Korzystając z okazji zgłaszam karteczkę dla babci na wyzwanie odkrytego przeze mnie niedawno blogu Projekt Prezent oraz wyzwanie CherryCraft. Jak wiecie uwielbiam takie zabawy, nie mogłam się oprzeć po prostu;)



18 komentarzy:

  1. Fajne kartki! Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Życzę powodzenia;)
    Zapraszam też na rozdanie: http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/2015/01/noworoczne-rozdanie.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zaproszenie, chętnie skorzystam:)

      Usuń
  3. Precyzyjnie wykonane kartki! Super :)

    Zapraszam na konkurs:http://alterations-passion.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję już sprawdzam i się zapisuję :)

      Usuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft .

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają swój urok :) Szczególnie ta z tymi koniczynkami :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w wyzwaniu :) zapracowana kobieto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, ręcznie wykonane prace -zawsze podobają się dziadkom :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie znam ich reakcji ale znając moich dziadziów będą zadowoleni :)

      Usuń
  8. :) delikatne i ładne - życzę powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze, podobne - a jednak inne :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent! Fajne kartki!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)