sobota, 7 lutego 2015

jak mama

   Korzystając z wolnego czasu trochę dziś pracowałam nad nowymi kartkami, a ponieważ nie chciałam robić tego kosztem córek zaproponowałam im wspólne zabawy papierem. Powiem jeszcze, że dziewczynki dostały materiały i miały wykonać swoje własne kompozycje, zajęta rozmową z nimi o mijającym tygodniu(wiadomo koniec semestru) i swoją własną pracą nie ingerowałam w to co dziewczynki tworzą. Myślę, że słusznie....
    
  Tak bawiła się Lilcia

 

     A tak bawiła się Anielcia


2 komentarze:

  1. Śliczne kartki Zdolne dziewczyny !
    Ta z muszelkami jest piękna, pomysłowa.
    Serduszka przypominają - kochaj nie tylko w walentynki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, przejęły talent po mamie :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)