wtorek, 17 lutego 2015

pastelowe-bajkowe

  Ostrzegałam;) Zakochałam się w exploding box`ach. Kolejny, który zrobiłam będzie jednocześnie pudełeczkiem na biżuterię dla mojej ukochanej Babuszki. Babcia wczoraj miała urodziny, oczywiście kolejne osiemnaste ;) jak każda kochająca babcia, moja również zachwyca się wszystkim co stworzę (niezmiennie od dnia gdy pierwszy raz trzymałam ołówek w ręce) dlatego też, mogłam sobie pozwolić na to by mój box tematem i kolorystyką odpowiadał wytycznym dwóch bardzo ciekawych wyzwań.
   Po pierwsze zgłaszam mój box na wyzwanie "Bajkowe Love"


   Po drugie zgłaszam go na wyzwanie Craft Passion gdzie wytyczną było słowo "kocham"


  A oto moja praca:


  Kwiaty zrobiłam sama. Jestem z nich bardzo zadowolona bo coraz szybciej je tworzę - wręcz masowo. Motylki to również mój wytwór, choć drugi raz zrobiłabym je zupełnie inaczej. Poza tym całość utrzymałam w delikatnych pastelowych kolorach. 
  Mam nadzieję, że również tym razem Babuszka moja będzie zadowolona;)

  Całuję i ściskam Was mocno:*

3 komentarze:

  1. Świetny prezent :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powoli stajesz się specjalistką od boxów :)
    Babcia na pewno będzie zachwycona :) i te motylki :) i kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten sznurkowy napis:)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)