piątek, 17 kwietnia 2015

no to lecimy

   Długo mnie tu nie było, brak czasu i wczesnowiosenny wirus zrobiły swoje. Chwil przed komputerem nie miałam niemal wcale, jedynie krótkie momenty n czytanie Waszych blogów. Niestety tak to już jest, że czasami trzeba z czegoś zrezygnować. Za to wcale nie zrezygnowałam z robienia kartek. Co więcej przygotowywałam ich ostatnio całkiem sporo. Dostałam zamówienie na kartki wiosenne, radosne i kolorowe. Jestem zadowolona z efektów mojej pracy, tym bardziej, że każda kartka jest zupełnie inna. Łączy ich jednak, w większości motyw motyla, pomyślałam zatem, że doskonale wpisuje się w temat wyzwania CRAFTfun.
    Dziś pierwsza kartka, którą przeznaczam na to wyzwanie


  Buziaki:)

1 komentarz:

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)