czwartek, 18 czerwca 2015

lawendowy

    Wracam do Was pełna optymizmu, wypoczęta (na ile matka dwójki dzieci, być może). Chętna do podjęcia nowych wyzwań. A skoro o tych mowa, wypatrzyłam ostatnio wiele ciekawych, a okazja jak wiadomo w czerwcu jest rewelacyjna - koniec roku szkolnego. Nauczycieli "w naszej" klasie jest sporo, więc daje mi to niesamowite możliwości w rozwijaniu swoich umiejętności czy interpretacji różnych  wytycznych stawianych w wyzwaniach. 
      I tak, w wyzwaniu Bloga Firmowego Rapakivi  inspiracją miała być poniższa tablica


Mnie zainspirował kolor, który doskonale połączył się również z innym wyzwaniem Kartkowego ABC, gdzie właśnie kolor lawendowy miał być główną lub dominującą barwą pracy.
Oto moja kartka( którą zgłaszam na obydwa wyzwania):


A poniżej jej druga ciut, inna wersja, tak dla porównania. Przy okazji publikacji tych zdjęć widzę, że muszę koniecznie pomyśleć nad lepszym oświetleniem ;)


Miłego dnia Wam wszystkim :)

4 komentarze:

  1. śliczne :) zwłaszcza ta druga mi sie podoba :) takie prosciutkie ale do tych kropeczek nic więcej nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie wersje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i ładne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)