środa, 24 czerwca 2015

nie zapomnij o mnie

   Tydzień temu dowiedzieliśmy się, my rodzice i oni uczniowie, że ogromnie ciepła i troskliwa nauczycielka kształcenia słuchu wyprowadza się z Krakowa, a co się z tym wiąże od przyszłego roku szkolnego nie będzie ich już uczyć. Oczywiste było dla nas, by jej za te cztery wspólne lata podziękować. Jako dodatek do miłego prezentu przygotowałam karteczkę i tu uwaga... torebkę na prezent! Pierwszy raz. I wyszła i jestem z niej bardzo zadowolona :) 
    Pomyślałam, że kwiatuszkiem, który pasował by na karteczkę dla wspomnianej Pani jest niezapominajka, ładnie połączyło mi się to z "kapuśniaczkowymi" papierami i tak oto prezentuję :

 A tu już razem....

   Połączenie to bardzo mi się spodobało i z tego też powodu, dla innej równie miłej Pani powstała kartka podobna, jednak ciut inna bo "ubrana" w sweterek Magicznej Kartki. Poniższą kartkę zgłaszam również na wyzwanie nr 20 w Craftbar... jak juz wczoraj wspomniałam, temat bardzo mi się spodobał, a pomyślałam, że kolor biały również można by uznać za pastelowy ;)
   

  I jeszcze baner dla formalności
  Buziaki :)

1 komentarz:

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)