sobota, 27 czerwca 2015

papier w nuty

    Robiąc kartkę, którą dziś chcę zaprezentować nie rozmyślałam zbyt długo nad doborem papierów, wzięłam prawdę mówiąc jeden arkusz i zastanawiałam się jak go wykorzystać. Olśniło mnie. Myślę, że to zabieg prosty, a efekt daje świetny. Potargany papier staje się częścią tła. Taką kartką dziękowaliśmy za cały rok pracy Pani od plastyki, a ja teraz tę naszą karteczkę zgłaszam na wyzwanie do CraftBaru - w końcu mówiłam, że mnie temat oczarował;)

 
 

Baner dla formalności:



      U nas dzieje się dużo, wiadomo - rozpoczęliśmy wakacje;). Mimo iż my z mężem wolnego nie mamy staramy się by dzieciątka nasze, czas spędzały ciekawie. 
Pierwszym punktem dzisiejszego dnia był Puchar Świata na Torze Kajakarstwa Górskiego przy ul. Kolnej. Tak, tak, takie atrakcje się dzieją w Krakowie. Wprawdzie oglądaliśmy jedynie półfinały kobiet i mężczyzn ale i tak bawiliśmy się świetnie.


   Drugą dzisiejszą atrakcją była popołudniowa wyprawa nad zalew Bagry. Tam w ramach pikniku Lato nad Bagrami nasze córeczki miały możliwość wyszaleć się na placu zabaw, zamienić się w strażaka czy budować robota z klocków Lego.

 
   
   Dzieci i mąż już uśpione, a ja mam czas na aktualną książkę (od której naprawdę ciężko się oderwać)
   Buziaki dla Was:)

1 komentarz:

  1. papier w nutki bardzo mi sie podoba :) a rodzinka bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)