czwartek, 25 czerwca 2015

podwójnie

   Na koniec roku, kartki dostali też nauczyciele - panowie. Tu już nie szalałam z kwiatami, bo jakoś mi to nie pasowało. Dla nich, czyli trzech nauczycieli, powstały kartki ciut podobne, a jednak różniące się. Skromne. Tak się prezentowały:



  
  Ostatnią z kartek zgłaszam na wyzwanie scrapek.pl "podwójnie" u mnie podwójne są oczywiście guziczki. Tu poniżej banerek wyzwania dla formalności;)


   Tak już zupełnie na koniec (nieoczekiwanie, w temacie wyzwania), zdjęcie moich "bliźniaczek" z wczoraj. Poszliśmy całą rodzinką do Pizzy Hut, by świętować Dzień Ojca i tak przy okazji mamusia cyknęła zdjęcia córeczkom. Nie często, ale czasami wybieramy dziewczynkom takie same, albo bardzo podobne ubrania. Ogromnie mi się to podoba, a Wy co myślicie o takim ubieraniu?  

   Buziaki:)

2 komentarze:

  1. mi się bardzo podobaja takie proste :) zwłaszcza dwie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)