niedziela, 21 czerwca 2015

rozkwiecona łąka

   Po sobotnich szaleństwach odpoczywam w domku, przy mężu i dzieciach... tworząc kolejne karteczki dla nauczycielek. Uwielbiam papier. W sumie to dość zabawne, bo pisać bloga zaczęłam w zupełnie innej tematyce. Nie oznacza to, że całkowicie zarzuciłam szycie czy koraliki ale jakoś tak z kartkami lubimy się bardziej. I ogromnie lubię również wszelkiego rodzaju wyzwania, więc znalazłam sobie kolejne. Dzisiejszą karteczkę zgłaszam na wyzwanie Namaste "rozkwiecona łąka". Oto baner przygotowany przez dziewczyny z Namaste (prawda, że piękna kartka?)


oraz na wyzwanie Altair Art 


z Moodboard, czyli tablicą inspiracji, która prezentuje się tak:


mnie zainspirował kolor kwiatów i do tematu podeszłam tak:


 Buziaki dla Was uciekam, bo klej już wysycha... niebawem zaprezentuję co stworzyłam ;)

6 komentarzy:

  1. jejku ta pierwsza karteczka naprawde wygląda jak łąka! "jak żywa" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kartka ;)
    Dziękuję za udział w wzywaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Podoba mi się dobór kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne !! powodzonka w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)