piątek, 26 czerwca 2015

wakacje!!!

   Zakończyliśmy rok szkolny! Świadectwo bardzo ładne, cieszy mamusię i tatusia, więc już można odpoczywać;) Jest czas na długie spanie i czytanie książek do późna. Czas zabawy beztroskiej i nic nie robienia. Mam nadzieję jedynie, że nie będzie to dla Młodej czas zmarnowany. Niestety, dwa miesiące wakacji zwykle jakoś szybko mijają i ani się obejrzymy Młoda pójdzie do klasy piątej, a Mała do przedszkola...
    Zanim jednak to nastąpi, kolejne karteczki. Pierwszą zgłaszam na wyzwanie Craftbar "kwiaty w pastelach". Najpierw, oczywiście baner:


A to już kartka pełna pastelowych róż

 





Drugą, równie udaną karteczkę, zgłaszam na dwa wyzwania. Pierwsze zorganizowane jest przez Altair Art, gdzie inspiracją miała być tablica, ja odniosłam się do koloru kwiatów



Drugie wyzwanie, to kilku dniowe wyzwanie k jak kolory Kartkowego ABC gdzie teraz króluje kolor łososiowy i takie właśnie są moje róże. Dodam jeszcze, że kartka ta jest szczególna, ponieważ otrzymała ją nasza Pani Wychowawczyni.
 oto ona:


 
 

A tak na koniec już bardzo osobiście, moja bohaterka dnia dzisiejszego w asyście swojej brygady;)


Buziaki:)

5 komentarzy:

  1. Ciekawie wyszło. Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój typ to kartka w kolorze łososiowym :)
    pozdrowienia dla CAŁEJ BRYGADY



    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka jest wspaniała :) bardzo mi sie podoba w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny konik ;) Ciekawa karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w wzywaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)