wtorek, 14 lipca 2015

kocham szaleńczo

     Przy okazji obchodów pewnego wydarzenia, o którym napiszę już za dwa dni ;) zrobiłam kilka zdjęć moim córeczkom i memu własnemu prywatnemu mężowi. Jak może zauważycie, córeczki pięknie mi rosną, a mąż młodnieje. No i oczywiście ja robię zdjęcie, więc to takie zdjęcia pół rodzinne, musimy to nadrobić i się poprawić i zrobić zdjęcie nam wszystkim. Tymczasem jednak, moja ukochana trójeczka....

 
 
 
 

    Tak, jak napisałam w tytule posta, kocham ich szaleńczo. Całą trójkę, każde z osobna i wszystkich razem. Nie wyobrażam sobie by byli inni niż są.
   Życzę Wam dużo miłości.
   Buziaki :)

2 komentarze:

  1. słodkie aniołki!!!!! gratuluję tak cudnej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt to szczęśliwa rodzinka.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)