czwartek, 3 września 2015

karteczka na przywitanie

   Małego Adasia przywitałam na świecie karteczką. Inspirację kolorystyczną czerpałam z tablicy inspiracji w konkursie urodzinowym Agaterii. Powiem szczerze, że takie odcienie zieleni to zdecydowanie moje kolory. Tak więc: kolor, białe kropki (baloniki), rzemień z taga (wiązanie gorsetu), warstwy (makaroniki), tekturki (ażurowe ozdoby sukni), koniczynki (ozdoby roślinne na torcie). Bardzo bogata tablica prezentowała się tak:


   A tu już moja interpretacja, zdjęcie robiła moja siostrzyczka bo ja oczywiście tak się spieszyłam, że zapomniałam. Dodam jeszcze, że cały czas tworząc karteczkę pamiętałam, że jest to prezent dla chłopca - kiedyś nastolatka i mężczyzny. Mam nadzieję, że za kilkanaście lat doceni starania cioci ;-)


  Obecnie Adaś prezentuje się tak:


 
 

 Nieustannie uśmiechnięty malusi maluszek, 2910 gramów szczęścia :-)
 Buziaki dla Was!

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł z koniczynkami "wyrastającymi" spod warstwy :)) Serdecznie dziękuję za udział w zabawie urodzinowej Agaterii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna kartka. A dzidzius jaki cudny!
    Dziękuje bardzo za udział w konkursie Agaterii.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno doceni, kartka jest śliczna :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z Agaterią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka dla przesłodkiego Bejbuska! Dziękuję za udział w zabawie Agateria.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielona karteczka świetnie pasuje do takiego jeszcze całkiem 'ZIELONEGO" młodzieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspólną zabawę z Agaterią! pozdrawiam mONAmi

    OdpowiedzUsuń
  7. :) taka żywa i pełna nadziei - i kartka i dziecina :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)