środa, 24 lutego 2016

konik na biegunach

   Bardzo miły dzień dziś, humor mi dopisuje. Wygrałam, nie wiedząc, że mogę wygrać wobec tego buzia śmieje mi się nieustannie. Pomyślałam, że miło było by inni też dobry humor mieli. Dlatego też, dla kogoś bardzo dla mnie ważnego powstała taka oto właśnie karteczka. Karteczkę wysyłam na wyzwanie Altair Art "Deski, deseczki", wyzwanie sklepu Artimeno "Patchworkowa praca" oraz wyzwanie Bee Scrap "dziecięce bingo" (wybrana przeze mnie linia to konik na biegunach-przeszycia-gwiazdki) Myślę, że wszystkie wytyczne ciekawie się zgrały. Same oceńcie:





 Formalnie banerki do wspomnianych wyżej wyzwań, trzymajcie kciuki ;)





11 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, praca bardzo soczysta! :) A koniki to ja uwielbiam! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłam oprzeć się tej zieleni ;)

      Usuń
  2. piękna jest :) bardzo mi sie podoba :) forma i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Uwielbiam takie przeszycia. Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że trafiłam i w Twój gust :)

      Usuń
  4. piękna i jaka wiosenna! dzięki za udział w wyzwaniu BeeScrap! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, prosta kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)