sobota, 20 lutego 2016

love is in the air

   Choroba chorobą, ale wymyśliłam dziś rano, że wykorzystam nieobecność rodziny i stworzę jakąś karteczkę. Rodzina na urodzinach babci. Karteczka przygotowana, można korzystać z ciszy i spokoju, a mi smutno bo nie ma do kogo się przytulić i nikt nie woła "mamusiu". Zatem słucham Dżemu na YouTube i wysyłam karteczkę, tak przy okazji, na wyzwania, które znalazłam w sieci. Wyzwania ciekawe, interesujące i oczywiście miłosne. No i właśnie miłosne... tęsknię.

Wyzwania przedstawię w kolejności zupełnie przypadkowej:
1. Moodboard Gogi - Różne rodzaje miłości



2. Eco-Deco - Love is in the air


3. Craft Style My love 





A moja tęskniąca karteczka wygląda tak:




Buziaki dla Was!

14 komentarzy:

  1. o jaka ciekawa, leciutka karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie lekki klimat :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco i Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za możliwość udziału :)

      Usuń
  3. Bardzo delikatna i klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalna, niepowtarzalna i piekna. Pozdrawiam i dziękuję za udział w Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  6. ale delikatniuchno... ślicznie! dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna i urocza kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great card! Thank you from the eco-deco)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Eko-Deco!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)