poniedziałek, 22 lutego 2016

lubię książki

   W grudniu zeszłego roku postanowiłam, że przyłączę się w 2016 roku do Facebook'owego wyzwania 52 książki w 52 tygodnie. Ogromnie lubię czytać książki, mój małżonek również, szczęśliwie podobne książki lubimy. Historia Polski i Świata, kryminały i fantastyka to nasze klimaty. Nie gardzimy również biografiami i reportażem. Jak to w każdym zaczytanym małżeństwie zdarza się tak, że czytamy równocześnie tę sama książkę. Tu często rodził się problem, która zakładka jest czyja. Pomocne okazało się wyzwanie 123scarpujTy, którego tematem była zakładka właśnie, a ponieważ zrobiłam swoją zakładkę w jednym kolorze, zgłaszam ją również na to wyzwanie ;) 

 

    Banerki dla formalności:



  
   Przy okazji postanowiłam też tu, na moim blogu pokazywać kolejne przeczytane przeze mnie książki w ramach wspomnianego wyżej wyzwania Oto moja lista:

1/52
 
  2/52
3/52
 
4/52
 
5/52
 
6/52
 
7/52
 
8/52


Kto się dołączy?

10 komentarzy:

  1. WOW! Super :)) Piękna zarówno zakładka, jak i kolekcja przeczytanych książek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszą mnie ogromnie Twoje słowa :)

      Usuń
  2. Ja czytam średnio jedną książkę na tydzień. To wyjdzie na to samo, jednak nie zgłaszam się by nie zapeszyć, by nie czuć presji!
    Zakładka śliczna, ale szkoda mi takie wkładać do książek, bo robią się plaskate, a z kolei w książce jest grubo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo myślałam w roku ubiegłym i udało się nawet z zapasem ;)

      Usuń
  3. Fajne wyzwanie i urocza zakładka. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka.
    Też bardzo lubię czytać:)
    pozdrawiam i miłych chwil czytelniczych życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczna zakładka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Tworzę w jednym kolorze :).

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)