poniedziałek, 29 lutego 2016

pierwszy lift

    Pierwszy raz odważyłam się na lift. Muszę przyznać, że to super zabawa. Kartkę, którą przygotowałam tworzyłam z zamiarem oddania na dwa wyzwania, pierwsze to wyzwanie Altair Art "Deski, deseczki", drugie natomiast to oczywiście główny powód mojego dzisiejszego posta - wspomniany lift. Lift cudownej pracy Anny. Bardzo tęsknię za wiosną, dlatego kolejny raz moja praca pełna jest zieleni. Jak myślicie czy to udany lift?




  A tu tło moich zdjęć dzisiejszych, wg Małej - anEnas ;)


Oczywiście jeszcze banery wyzwań:



8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka! Bardzo udany lift :)
    Dziękuję za udział w zabawie w liftowanie z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka w fajnych kolorach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kompozycja, bardzo świeże kolory :) Dziękuję za wspólne liftowanie z Towarzystwem Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca, świetna interpretacja, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Dziękuję za wspólne liftowanie w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)