poniedziałek, 15 lutego 2016

serce na desce

  Mówią, że luty to miesiąc zakochanych, zatem w miesiącu miłości powracam z kartką na wyzwanie sklepu Cherry Craft. Zadaniem, z jakim trzeba było się zmierzyć była inspiracja poniższym zdjęciem:


  Ponieważ lubię takiego rodzaju zdjęcia, zadanie potraktowałam dość dosłownie. To pierwsza moja tak minimalistyczna kartka, a ponieważ bardzo mi się spodobała zrobiłam drugą, bardzo podobną, tym razem bardziej symboliczną. Powiem szczerze, że zgłoszone przez inne dziewczyny prace oglądałam z przestrachem, martwiąc się czy ktoś nie wpadł na podobny pomysł... ale na moje szczęście tak się nie stało.Wobec tego prezentuję,  pierwszy raz na mym blogu - kartka tak skromna, a zarazem pełna miłości ;) Kartkę, tę jednocześnie zgłaszam na wspomniane wyzwanie :)
 



 To wersja druga:




   Ciekawi mnie, czy dzień walentynek spędzacie jakość szczególnie? Obchodzicie to święto? My raczej stajemy okoniem względem mody na zagraniczne święta, też i dlatego, że o miłość (tak uważam) trzeba okazywać sobie cały rok, chociaż miło patrzeć na panów z wielkim bukietem w ręku pędzących na umówione spotkanie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)