piątek, 18 marca 2016

fiolet na wiosnę

     Dzień po moich urodzinach wybrałam się na Krakowską Wiosnę Craftową. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i postanowiłam zrobić sobie mały prezencik i z tego powodu zrobiłam zakupy. Nabyłam kilka fajnych stempelków (na przykład taki) i papierowe elementy (takie, takie i takie) Galerii Rae, zupełnie nowe papiery (takie) AltairArt, wycinanki (takie, takie i takie) SnipArt, scrapki (na przykład takie) Eco-Deco oraz papiery (takie, takie czy takie) sprzedawane przez Scrap.com.pl. Prawdę mówiąc nie mogę wszystkiego pokazać ponieważ nie są już pewne rzeczy dostępne w wyżej wspomnianych sklepach internetowych. Uwierzcie mi jednak na słowo - wszystko jest absolutnie piękne. 
     Głównym celem mojej wizyty tam był prowadzony przez Srebnolistkę Make & Take "Warstwowa Kartka Wielkanocna". Bawiłam się super, pierwszy raz właściwie użyłam taśmy dystansowej w takiej ilości ;) Muszę przyznać, że rzeczywiście taśma czy kosteczki dystansowe zmieniają karteczkę niesamowicie. (zdjęcia mojej pracy nie mogę pokazać, bo zapomniałam je zrobić, mam nadzieję na zdjęcia AltairArt) Myślę sobie, że w sumie moje prace rzadko były płaskie ale teraz znalazłam kolejny sposób by tą przestrzeń uzyskać.
    
   Okazja do wykorzystania nowej "techniki" przyklejania warstw przyszła bardzo szybko. Gdy szperając w blogowym świecie natrafiłam na te wyzwania postanowiłam je połączyć jedną karteczką, na której to oczywiście pracowałam z kosteczkami dystansowymi. Oto efekt moich działań:









Moją kratkę tym razem kieruję na trzy wyzwania:
- kolory lutego w Art Piaskownicy


- wyzwanie Craft Moly " Spring with butterflies" 
- wyzwanie Studio 75 "Wiosna z dodatkiem fioletu"


    Bardzo się cieszę, że udało mi się być na takiej imprezie i nie mogę się już doczekać kolejnej, co więcej zastanawiam się nawet czy na jakąś, organizowana poza Krakowem,  się nie wybiorę. Pozostaje mi tylko namówić męża na jakąś wycieczkę, kto wie może znajdzie się jakiś bieg w okolicy? ;)

11 komentarzy:

  1. Ale super karteczka, taka lekka i radosna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest naprawdę świetna, kolory i układ - super ...
    Wizyta na takiej imprezie jest bardzo niebezpieczna bo ...grozi... bankructwem :) chciałoby się kupić zawsze więcej niż rozsądek nakazuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak bardzo musiałam się powstrzymywać! ;)

      Usuń
  3. Pięknie się te motyle prezentują! Piękna kartka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :)
    Ps. ...a była taka okazja, by iść na kawę... oj - może Jesień Craftowa?
    Ps. 2 - Zaszalałaś z zakupami! :) oj, nie zdążyłam kupić tych cudnych papierów...
    Ps. 3 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, właśnie my mamy zaległą kawę ;)

      Usuń
  5. Super karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyle wyglądają bardzo realistycznie, może aż za bardzo :D
    Fiolet to chyba kolor ostatnich trendów, ale jako że lubię ten kolor, więc gdzie by się nie pojawił, w pełni go akceptuję. Jest też żółty, a to zawsze kojarzy mi się z ciepłem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosennie i lekko! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)