niedziela, 20 marca 2016

miłosna afirmacja

    Mój mąż. Jest dobry. Jest człowiekiem pełnym pasji. Jest ambitny. Dba o nas. Jest czuły... ależ oczywiście, że jakieś wady ma. Znam je doskonale, ale i je kocham ogromnie, bo bez nich mój mąż nie był by już taki jak jest... to on sprawia, że jestem odważna i bez strachu mierzę się z każdą przeciwnością. On, jak nikt, potrafi mnie rozśmieszyć i poprawić mi humor jednym słowem czy gestem. Wiem, że wybraliśmy siebie doskonale... Skąd takie przemyślenia? Wszystko przez Shakespear'a, a dokładniej przez sentencję, którą umieściłam na tworzonej dziś karteczce.
    Wysyłam ją oczywiście na wyzwanie "z cytatem, sentencją..." oraz wyzwanie Bee Scrap










Dużo szczerej miłości Wam życzę!
Buziaki

Edit: autentycznie nie obejrzałam, przed stworzeniem swojej karteczki, inspiracji dziewczyn ze scrapka, podobieństwo mojej sentencji do sentencji Kartkulca jest przypadkiem, choć dla mnie miłym.

10 komentarzy:

  1. prześliczna kartka :) i bardzo miło się czytało wpis ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, pełna uczuć karteczka :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i piękny wpis, pełen miłości...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki prosto z serca i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Piękna romantyczna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie ciachnięte papiery!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)