sobota, 19 marca 2016

naturalnie

  Ogromnie denerwował mnie fakt, że całkiem fajne kartki na zdjęciach, które robiłam nie prezentowały się dobrze. Problem z tłem i oświetleniem spędzały mi sen z powiek. Dużo czytałam, kombinowałam jeszcze więcej. Trafiłam wtedy w to i to miejsce. Bardzo dużo mi pomogły, a ponieważ od zawsze interesowałam się fotografią cieszę się ogromnie, że mogę poprawić mój warsztat. Przy okazji też zmieniliśmy aparat, który na obecną chwilę jest spełnieniem moich marzeń i naprawdę dobrze mi się z nim pracuje, być może również dlatego, że zainwestowaliśmy w lepszy obiektyw. Efekty tej współpracy możecie oglądać już od dwóch postów, ostrzegam - nadal się uczę ale mam nadzieję, że jest coraz lepiej;)
    Ćwicząc fotografowanie zupełnie przypadkiem ;) sfotografowałam zrobioną przeze mnie karteczkę. Karteczkę ekologiczną i recyklingową. Wykorzystałam w niej jutę, sznurek naturalny, niefarbowane piórka, bazę craftową, a ponieważ popisałam ją również czarnym długopisem karteczkę zgłaszam na dwa wyzwania. Wyzwanie Kartkowego ABC oraz wyzwanie Craftowego ogródka. 






Oczywiście jeszcze banery:


Całuję mocno.

10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że wygrasz w wyzwaniu :)

    Problem odpowiedniego sfotografowania, a właściwie doświetlenia fotografowanych prac jest mi doskonale znany :) często robię pracę do późna w nocy, a rano już oddaję... i zostają tylko zdjęcia z lampą błyskową... zwykle niestety średniej jakości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczytaj to https://www.szerokikadr.pl/poradnik/domowe-studio-bez-nakladow-finansowych-czesc1-wyposazenie
      może coś Ci pomoże

      Usuń
  2. Ładna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam tu okrężną drogą...sprawdź swój link na KartkowymABC, bo nie jest to link do tego postu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wiadomość - co za pomyłka upsssssss

      Usuń
  4. dziękuje za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kartka! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu CO!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)