środa, 23 marca 2016

Radosnch Świąt

    Jest i wreszcie u mnie świątecznie. Są pisanki, ba zrobiłam im nawet koszyczek. Zielono, pięknie, słonecznie. Wykonując tę karteczkę posłużyłam się craftową tablicą inspiracji Rapakivi, a ponieważ wspomniane pisanki znalazły swoje wygodne miejsce, karteczka pasuje jak ulał również do wyzwania Papelii i Białych Kruczków.







A tu oczywiście banery wyzwań:


 


  Korzystając z okazji chciałabym złożyć Wam, moje miłe, najserdeczniejsze świąteczne życzenia. Wielu łask bożych, ciepła, spokoju i miłości najbliższych. Dużo, dużo uśmiechu i oczywiście wiadra wody na głowę w poniedziałkowy poranek ;)

5 komentarzy:

  1. Fajna karteczka, wykorzystałaś piękne, wiosenne kolory :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, Tobie również Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wesoło i wiosennie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, przeurocze gniazdko Ci wyszło :))
    Dzięki za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)