wtorek, 22 marca 2016

wiosna w koronkach

    Wczoraj było zielono, dziś też będzie. Będą też koronki. Dziś karteczka na dwa wyzwania, bo tak lubię. Zatem zaglądamy tu oraz tu i podziwiamy prace innych zdolnych dziewczynek, a przy okazji oglądamy pracę moją. 







   Jak możecie zauważyć zakochałam się w taśmie dystansowej i coraz bardziej podobają mi się potargane i pogięte papiery. Trochę mnie zaskakuje fakt, że tak zmieniam techniki tworzenia, bez żalu pozostawiam wypróbowane patenty i zadurzam się w nowych. Teraz marzę skrycie o maskach i embrosingu, kto wie może wreszcie się odważę...



6 komentarzy:

  1. nie nadążam za Tobą, codziennie nowa kartka? Fajnie Ci wychodzą te kartki z przedarciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robię hurtem jak złapię pomysły, a później mam na kilka dni prezentowania :p

      Usuń
  2. świetna karteczka i kolor cudownie energetyzujący i soczyście wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, rewelacyjne przedarcia. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)