środa, 13 kwietnia 2016

pierwsza roślinka

    Tuż przed Świętami Wielkanocnymi Lila przyniosła z przedszkola pojemniczek z nasionkiem. Podeszłam do przedsięwzięcia bez entuzjazmu, bo mimo iż kwiaty uwielbiam w każdej formie i ilości oczami wyobraźni widziałam cierpiące dziecko opłakujące utopione nasionko. Jednak  mała Lila zaskoczyła nas ogromnie - podlewała roślinkę odpowiednią ilością wody, przemawiała,  głaskała.  Minął tydzień i naszym oczom ukazały się malutkie listeczki.  
     Nasionko okazało się fasolką, rośnie na naszym parapecie w nowej doniczce (kolor wybrany przez właścicielkę), jest już całkiem spore i nadal otoczone troskliwą opieką małej ogrodniczki. 




    Przy okazji kwiatów, przedstawiam karteczkę przygotowaną specjalnie na urodzinowe Bingo w Skarbnicy Pomysłów . Mój wybór padł na linię skośną: minimum 3 kwiaty - papiery Altair Art - minimum 3 kolory. Papiery, które wykorzystałam w mojej pracy to obłędne Sunrise 06 oraz Snake skin. Najpierw baner wyzwania...



...a teraz czas na karteczkę:





Miłego dnia Wam wszystkim :)

6 komentarzy:

  1. powodzenia dla małej ogrodniczki :) a kartka jest przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Roślinna i piękna.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :) Podoba mi się zestawienie kolorów :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu Urodzinowe Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka w świetnych kolorach :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Oglądam zbiorczo Twoje ostatnie posty i nie przestaję się uśmiechać :) Bardzo podobają mi się Twoje kartki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)