czwartek, 28 kwietnia 2016

wyjątkowej osobie

   Korzystając z faktu, że Mała jeszcze się nie obudziła postanowiłam zaprezentować Wam kolejną karteczkę. Karteczkę przygotowałam na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów. Tym razem wybrałam linię: napis - papiery Altair Art - tekturka. Jak możecie zobaczyć poszalałam z tekturką i porządnie potraktowałam ją tuszami, muszę przyznać, że o wiele bardziej lubię tekturki właśnie tuszowane. Myślę, że dzięki temu ciekawie zgrała się z papierami, których użyłam. Karteczka jest dla kogoś bardzo ważnego, ale tego zapewne się domyślacie czytając napis.






Oczywiście baner wyzwania:


   Życząc Wam miłego, słonecznego dnia wkleję Wam jeszcze zdjęcie fasolki, o której pisałam tu. Zobaczcie jak pięknie rośnie ;)


7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka, pomysłowa kompozycja. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu urodzinowe Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połaziłam sobie trochę tu u Ciebie :) i powiem szczerze, że zobaczyłam bardzo fajne, oryginalne i charakterystyczne prace, bardzo mi się podobają. Chyba muszę choć na trochę wrócić do prostych i przejrzystych kompozycjai. Ta kartka bardzo przypadłą mi do gustu :) dziękuję przy okazji za Twoje miłe słowa i wizytę u mnie na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa to miód na moje serce - dziękuję :)

      Usuń
  3. prześliczna! delikatna, niby taka prosćiutka ale ma w sobie magie, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, delikatna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)