niedziela, 15 maja 2016

łapacz snów

   Być może pamiętacie, że bardzo lubię łączyć wyzwania. Tym razem też połączyłam, nawet sporo wyzwań. Trochę zaszalałam, w efekcie czego zaskoczyłam samą siebie. Dziś prezentuję coś innego niż zazwyczaj - dziś prezentuję prezent dla mamusi - etui na płytę. Na płycie oczywiście zdjęcia dzieci i wnucząt. Kolory jak na tę porę roku dość nietypowe ale bardzo lubię te kolory ostatnio (a zwłaszcza ten papier) Muszę się pochwalić, ponieważ z powodu braku odpowiedniej tekturki mój łapacz snów zrobiłam sama, całkowicie sama od początku do końca.
   Nie przedłużając, moje etui zgłaszam na wyzwania:
-Wyzwanie #10 Łapacz snów - to oczywiste, główna inspiracja mojej pracy, jak widać nie jest to kartka i łapacz snów jest główną atrakcją mojego etui:


-Wyzwanie #23 Dla Mamy prezentowane etui to prezent, jak już pisałam wyżej, więc w temat wyzwania wpisuje się świetnie

-Wyzwanie #4 - Zakręcona sporo się nakręciłam by stworzyć mój łapacz snów, mam nadzieję, że to widać ;)


-Fan Miesiąca AltairArt bazą mojego etui jest papier Snake Skin- piękny po prostu!

   A oto moja praca - zapraszam









Buziaki dla Was!
 

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tym łapacze snów :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Craft Style!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z ozdobą w postaci łapacza snów. Dziękuję za udział w wyzwaniu ZAKRĘCONA na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca na blogu Altair Art.

      Usuń
  3. Bardzo fajna kopertówka :)
    Dziękuję za udział w naszym wzywaniu :)
    Srebrnolistka, Wyzwania Niekartkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawienie kolorystyczne, takie lawendowo - morskie klimaty czyli to co tygrysy lubią najbardziej :)
    i do tego świetny łapacz snów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe :) Świetnie Ci wyszedł ten łapacz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszło, lubię motyw łapaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione kolory :) Fajna praca ! Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest cudna, jednak nie będzie brana pod uwagę przy wyborze najlepszych prac, zachęcam do zapoznania się z regulaminem wyzwań Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i wykonanie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, zakręcona kartka :)
    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu i zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalna praca! Co za kolory! Dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)