poniedziałek, 16 maja 2016

biel w maju

  Tytuł tego posta miał być początkowo miłym żarcikiem, ale uświadomiłam sobie, że w sumie w maju bieli jest ogromnie dużo. Kwiaty drzew owocowych, kwiaty rabatowe, biel strojów dzieci idących do Pierwszej Komunii, czasami jakaś panna młoda. W prezentowanej dzisiaj karteczce to właśnie biel jest głównym tematem. Pomysł wzięłam z innej mojej karteczki (przedstawiałam ją tu), kwiaty zrobiłam sama, perełki i mam piękny dodatek do prezentu dla mamusi.
    Praca moja spełnia wytyczne na poniższe wyzwania, zatem ją na nie kieruję:

-Wyzwanie 9 - biel w roli głównej


-Wyzwanie #5 - Biały


-Majowe wyzwanie dla Mamy



A to dzisiejsza bohaterka dnia:










Wszystkiego białego Wam życzę ;)

7 komentarzy:

  1. Przepiękna, delikatna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. Fajny pomysł na wyzwanie!
    Pozdrawiam majowo!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne warstwy i cała kompozycja:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i romantyczna... Dziękuję za udział w zabawie na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z Ilonka, romantyczna praca :) dziekuje za udział w wyzwaniu Miszmaszu Papierowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękuję za udział w białym wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)