niedziela, 8 maja 2016

urodzinki Anielinki

   Dziś gości u mnie fiolet i biel. Podjęłam wyzwanie Sklep-Ewa.pl i zainspirowałam się zdjęciem. Są więc u mnie wspomniane wcześniej kolory i kwiaty i sznurek. Muszę przyznać, że zdjęcie, które służy za inspirację przywodzi na myśl sielskie i leniwe popołudnia w ogrodzie. Niemal słyszałam świergot ptaków i bzyczenie pszczół, dlatego też karteczkę tworzyłam z ogromną przyjemnością - oto zdjęcie inspiracja:

 A tu już moja praca:






   Temat najważniejszy dzisiejszego dnia to jednak, dwunaste urodziny mojej córeczki. Korzystając z okazji - moja śliczna, wymarzona królewno - spełniaj swoje marzenia!


Buziaki!


1 komentarz:

  1. Najlepsze życzenia urodzinowe dla Anielki, Sto lat !!!! Przede wszystkim zdrowia i dużo radości oraz optymizmu. Wielu koleżanek i kolegów i kilku oddanych prawdziwych przyjaciół. A poza tym wielu sukcesów szkolnych i muzycznych.
    Ps. Jak ten czas leci... teraz Anielka to już poważna panienka :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)