sobota, 4 czerwca 2016

nowożeńcom

    Witam się z Wami, tym razem prezentując kartkę dla nowożeńców. Utrzymana w pudrowo brzoskwiniowej kolorystyce, delikatne róże na koronkowym tle. Prosto, romantycznie i elegancko.
    Te właśnie cechy pozwalają mi na wzięcie udziału w trzech bardzo ciekawych wyzwaniach karteczkowych:

- Wyzwanie #5 Koronkowy Ślub/ Komunia Święta w Altair Art;
-  Ślubne wyzwanie czerwcowe z MiszMasz Papierowy
oraz
- Wyzwanie #17Gra w kolory zorganizowane przez I like challenges (moje kolory to pomarańcz-zieleń-róż)
     Oto moja praca:





  Oczywiście jeszcze banerki wyzwań:




8 komentarzy:

  1. Uroczy bukiecik na pięknym tle (dodałabym jeszcze troszeczkę listków, różnych, ale to moja wizja i wcale nie musisz się z nią zgadzać;) Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie z Papierowym Miszmaszem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo naszego niedoprecyzowania, bardzo dziękujemy za zgloszenie slicznej pracy! I like cgallenges :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta i elegancka kartka. Dziękuję za udział w koronkowym wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział i życzę powodzenia w wyzwaniu Koronkowy Ślub/Pierwsza Komunia na blogu AltairArt - KWioletta

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)