sobota, 10 grudnia 2016

magia, którą stworzyłam

     Przygotowałam dziś coś specjalnego. Mój własny bell jar czyli szklany klosz. Muszę przyznać, że zawsze lubiłam wszelkiego rodzaju szklane kule, słoje czy lampiony. Z maleńkimi budyneczkami, drzewkami, padającym śniegiem. Zatrzymany magicznie czas, jakieś ważne wspomnienie. Jedno spojrzenie i już wraca energia i radość. Postanowiłam sama stworzyć coś takiego dla siebie i moich córeczek. Zobaczcie jak powstała ta urocza dekoracja świąteczna.

     Do przygotowania użyłam:
-słoja z pokrywką (jysk ok 15zł)
-oświetlenia ledowego (leroy merlin ok 13zł)
-domku z gliny (leroy merlin ok 10zł)
-soli gruboziarnistej morskiej (ok 4zł)
-mchu
-gałązki choinki
-kleju typu super glue
-taśmy klejącej
      

Rozpoczęłam od przyklejenia oświetlenia do pokrywki słoja za pomocą kleju, a następnie taśmą klejącą przymocowałam ponad połowę długości światełek ledowych (moim celem było stworzenie wrażenia rozgwieżdżonego nieba)


Wsypałam sól do naczynia i uformowałam tak, by powstało niewielkie wzniesienie. Z niewielkich kawałków mchu ułożyłam ścieżkę, posadziłam również w moim słoju kilka malutkich gałązek świerku, które udają piękne choinki.


Oto efekt końcowy. Na pierwszym zdjęciu dekoracja bez choinek, na kolejnym mój słój już z choinkami i wieczorową porą.


I jak, podoba się Wam? Mam nadzieję, że tak. Przy okazji mój słój wysyłam na ciekawe wyzwania. Do Helloscrap.pl gdzie robimy "Świąteczne Dekoracje", ErgoCraft  - tu tworzymy "Magiczne Iskrzące Święta" oraz DIY gdzie tematem jest "Gwiazdka z nieba" Banery wspomnianych wyzwania prezentują się tak:




A tak na koniec... udało się, po tak długiej przerwie wreszcie się spotkali, autorem poniższego zdjęcia jest - tata moich córeczek... i Mikołaj też nas odwiedził ;)



(a w tle kolejne elementy naszego nowego miejsca;) )
Buziaki dla Was!

Edit:
W związku z tym, że nie spełniłam wymogów wyzwania DIY "Gwiazdka z nieba" mój słój zgłaszam do wyzwania linkowe party DIY czyli wasze projekty GRUDZIEŃ, jest i banerek ;)




9 komentarzy:

  1. Świetny klimat świąt!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tutorial i świetny świąteczny słoik. Prezentuje się wyjatkowo magicznie :)
    DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie. Niestety Twoje zgłoszenie nie spełnia warunków naszego regulaminu. Zachęcam Cię jednak do zgłoszenia swojego projektu do naszego Linkowego Party! Pozdrawiam! DT D.I.Y. czyli zrób to sam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i tutek - dziekuję za udział w wyzwaniu DIY czyli zrób to sam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W imieniu DT D.I.Y. czyli zrób to sam dziękuję za udział w linkowym party! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kurs a ozdoba przeurocza :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Hello Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo nastrojowo i pomysłowo :)
    W imieniu zespołu DT D.I.Y. Zrób To Sam dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam: Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatycznie wygląda przy zgaszonym świetle. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu HelloScrap.pl

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)