sobota, 10 grudnia 2016

pokoik zamknięty w szkle

   To, że powstanie kolejny bell jar, w zasadzie było jasne zanim rozpoczęłam tworzyć mój wczorajszy słój. Późnym wieczorem już był gotowy kolejny. Powstał z myślą o pokoju moich córeczek i  przedstawia właśnie pokoik. Takie miejsce do poczytania ciekawej książki gdy za oknem pada śnieg.  Ponieważ zbliżają się Święta w pokoiku jest już choineczka i oczywiście cudne światełka. Myślę, że to całkiem milutka świąteczna dekoracja, a jednocześnie fajny pomysł na lekkie światełko w pokoju gdzie śpi czterolatka. Moje dziewczynki są zachwycone, a Wam jak się podoba moja praca?
    
 Tym razem moim szklanym kloszem jest drewniany box z jysk'a. Pomalowałam go na biało najzwyklejszą farbą plakatową, na biało ponieważ chciałam by fajnie komponował się w pokoju dziewczynek.

Z papieru scrapbookingowego naklejonego na tekturkę zrobiłam ściany (okno to tekturka z planszówki Lilianki) i podłogę. Sama również zrobiłam krzesełko (jestem z siebie z tego powodu dumna ogromnie) i karnisz, uszyłam firaneczkę, kocyk i podusie. Półeczka to tekturkowy tag. Doniczka i aniołek to zasoby własnej szuflady z przydasiami ;) 

 Przedstawiam pokoik w dzień:


oraz nocą:


oraz troszeczkę zbliżeń na detale:

 

Kieruję moją dekorację na poniższe wyzwania:


-"Stroimy dom na Święta" w Fabryce Weny


-Świąteczne dekoracje w helloscrap


Buziaki dla Was!

14 komentarzy:

  1. Oszalałam! Chcę w nim zamieszkać! Napatrzeć i nadziwić się nie mogę... Wspaniała robota! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ogromnie mi miło :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł. Piękna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pokoik :) bardzo fajna dekoracja
    Dziękujemy za zabawę w wyzwaniu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczynki są bardzo zadowolone, ta dekoracja sprawdza się również jako lampka ;)

      Usuń
  5. Oooo! Cudnie urządzony ten pokoik! Wszystko tak pięknie dopracowane :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Hello Scrap.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być modne wnętrze, a skoro się podoba to dziko się cieszę :)

      Usuń
  6. Super ozdoba do dziecięcego pokoju. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny i HelloScrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła chata! :) Świetny pomysł i wykonanie. Dziękuję za zabawę z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję za tak świetne miejsce w sieci :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)