niedziela, 14 maja 2017

kartki z kalendarza

   To zupełnie oczywiste, że daty urodzin swoich córek pamiętam, w każdej sekundzie życia. Jednak gdy udało mi się znaleźć te szczególne kartki z kalendarza, nie mogłam sobie odmówić ich zakupu. Początkowo planowałam, że córeczki dostaną je dopiero na swoje 18-te urodziny, ale nie mogłam się powstrzymać i kartki mają już swoje rameczki. Teraz wiszą w pokoju u dziewczynek i każdorazowo cieszą moje matczyne oczy ;)







 A na zakończenie miłego dnia bardzo miłe zdjęcie. Czy u Was też była tak piękna pogoda?






     Buziaki dla Was :*





2 komentarze:

  1. Ale cudna pamiątka !
    Pogoda u nas była cudna. Byliśmy w Jarosławcu.Dorsz na obiad w mieście, kawka u koleżanki, torba kwiatów z jej ogródka do posadzenia na balkonie. Cudnie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rameczki,sama myśle nad zrobieniem takich dla swoich dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)