piątek, 26 maja 2017

mama zaopiekowana

      Mama czuje się szczęśliwa gdy dzieci są zdrowe, gdy dzieci są szczęśliwe, gdy dzieci spełniają marzenia. To oczywiste. Jednak mamy czują się też szczęśliwe gdy ktoś o nie zadba. O mnie moje córeczki (przy ogromnej pomocy ich babuni i dziadzia) zadbały. Oczywiście, słyszałam przez ostatnie dni szepty, oczywiście dziewczynki chowały pośpiesznie "coś" gdy wchodziłam do ich pokoju, ale w natłoku spraw i zadań codziennych nie skupiałam się na tym. Zajęłam się przygotowywaniem stroju dla Małej na organizowany w przedszkolu Dzień Mamy i Taty. Grupa Lilianki ubrana miała być w stroje krakowskie. Ponieważ spódniczka po Anielci była jeszcze za duża musiałam takową uszyć dla Małej. Dwa dni przed przedstawieniem wyprosiła też fartuszek (bo wszystkie dziewczynki mają mamusiu). Dodatkowo egzaminy Młodej przed drugim stopniem Szkoły Muzycznej i o tych szeptach moich córek zapomniałam...
       

    Na przedstawienie zabrałam oczywiście swoją Mamusię, by jak każdego roku w ten również sposób podziękować jej za to jaką jest Mamą (w końcu wykonała kawał dobrej roboty ;) ). Dzieci i panie w przedszkolu przygotowały bardzo wzruszający spektakl, oczywiście łzę uroniłam nie jedną, Lilianka przygotowała dla mnie i swojego taty piękne świeczniki. Było miło i przyjemnie jednak zmęczona po całym dniu marzyłam by jechać już do domu. Gdy weszłam do domu oniemiałam. Fantastyczny zapach wprost zwalił mnie z nóg (wspomnieć warto w tym miejscu, że jakoś się tak stało, że ostatni posiłek spożyłam ok 8 godzin wcześniej) Moje córeczki przygotowały dla mnie urocze prezenty, a Anielcia totalnie zaskoczyła mnie pieczonymi pstrągami i duszonym szpinakiem. Ba, mało tego po obiedzie nie musiałam nawet zmywać! 


    Korzystając z okazji - Mamusiu - dziękuję, ze jesteś zawsze gdy tego potrzebuję, dziękuję, że wychowałaś mnie na osobę, która wierzy w ludzi i się nigdy nie poddaje. Dziękuję, że zawsze mnie słuchasz i że jesteś taka mądra.
     I Ty, każda mamusiu, która to czytasz, jeśli dziś tego nikt Ci nie powiedział - jesteś wspaniała, jesteś wyjątkowa, jesteś super :) Buziaki dla Was.

1 komentarz:

  1. Miałaś bardzo przyjemną niespodziankę, każda mama o takiej marzy :)
    Piękna krakowianka z Twojej Lilianki

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)