niedziela, 7 maja 2017

kilka kadrów

   Życie pokazało, że opublikowane na blogu zdjęcia stały się, w zasadzie jedynymi, które mam z minionych lat. Ja, która uwielbiam fotografowanie, straciłam około 10 lat zdjęć. Tak właśnie, piszę lat gdyż nie jestem w stanie nawet oszacować ile tych zdjęć było na sztuki. Przede wszystkim zdjęć moich dzieci. Poukładanych w katalogach datami. Przechowywanych na specjalnie zakupionym do tego celu dysku. Ogromnie mi ich żal, choć cały czas gdzieś po cichu liczę, że kiedyś je odzyskam...
   Mimo tej straty, a może właśnie dzięki niej, zdjęć robię jeszcze więcej. Dlatego też, dziś kilka ujęć radosnych i wiosennych. Zdjęcia przedświąteczne,


 świąteczne

i poświąteczne :)


a na koniec - siostrzyczki :)



   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)