poniedziałek, 8 maja 2017

trzynastolatka

   Moja kochana córeczka kończy dziś 13-naście lat. Wybaczcie mi, mamusie i tatusiowie innych dziewczynek w tym wieku, ale moja córeczka dla mnie, jest najpiękniejszą trzynastolatką na Świecie. Najmądrzejszą i najzdolniejszą. Jest moim cudem. Każdego dnia patrzę jak dorasta, jak uczy się życia i Świata. Nigdy mnie nie zawodzi, dotrzymuje słowa, nie idzie na skróty. Jest wspaniałą i czułą starszą siostrzyczką, dla każdego zawsze ma dobre słowo. Jest rozważna, skromna i ma niesamowite poczucie humoru. Ma wiele talentów, które rozwija. Każdą moją modlitwą dziękuję Bogu za to, że to właśnie ona jest moim dzieckiem.


   Wszystkiego najpiękniejszego córeczko! Spełnienia marzeń wszelakich, prawdziwych przyjaciół, słońca każdego dnia, pogody ducha i wielu idealnych chwil w życiu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)