sobota, 29 lipca 2017

koniec roku szkolnego



     Spore zaległości już się mi zrobiły… czas niestety nie jest z gumy, znacie to? 😉 Tak na dobry początek kartka i zawieszka, którą wraz z prezentem wręczyliśmy nauczycielom na zakończenie roku szkolnego Młodej. Prezent (dla nas rodziców bardzo wygodnie) był „zbiorowy” tzn dla wszystkich nauczycieli jeden. Pomysł uważam bardzo fajny.
Zatem karteczka i zawieszka prezentowały się tak:



    Na zakończenie  roku szkolnego szóstoklasiści przygotowali przedstawienie "Kabaret Starszych Uczniów" mistrzowsko przerabiając piosenki z Kabaretu Starszych Uczniów. Byłam, jak chyba każdy na widowni, zachwycona. Również dlatego, że niektórych uczniów śpiewających solo słyszałam pierwszy raz. Było to pożegnanie z jednej strony radosne, a z drugiej bardzo smutne. Klasa mojej córki była bardzo zżyta, nieprzyjemne sytuacje zdarzały się sporadycznie, uczniowie troszczyli się o siebie nawzajem, a rodzice bardzo się lubili. Nawiązały się przyjaźnie (mam nadzieję na całe życie) i bardzo dużo pozytywnych wspomnień będziemy mieć z tych sześciu lat. Mieliśmy też szczęście do niesamowitej wychowawczyni - oddanej, cierpliwej i kochającej nasze dzieci. Będziemy tęsknić ogromnie.
     Tak prezentowała się moja córeczka w czasie występu:


    I tak już całkiem  na koniec dodam, że Młoda dostała się na II stopień do POSM na Basztowej 😊 oczywiście ogromnie się cieszę. To była cudowna wiadomość na rozpoczęcie wakacji, tym bardziej cenna, że była to decyzja samej Anielki (mogła zostać w dotychczasowej szkole – w klasie siódmej, bez statusu szkoły muzycznej)
    Buziaki dla Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)